viakeco's blog

  • ۰
  • ۰

رفتار همه چیز را تعیین می‌کند، که همان گفتار قدیمی است. همان گفتار برای خریدن خانه با قرض است. وقتی قرض می‌دهید، جزئیات مهم را نادیده می‌گیرید، که احتمالاً باعث مشکل بی‌نیاز ا開曼群島註冊ست یا حتی آسیبی برای خودتان می‌شود. یا از خانه‌ی راضی دل می‌گیرید یا پول زیادی را خرج می‌کنید. وقتی یه خونه با قرض خریدن به چی توجه کنیم؟

1. نگران تغییرات سیاست قرض خانه

امروز، با پیروزی دائمی از اندازه‌های کنترل مختلف، سیاست‌های مربوط به قرض‌های خانه هم تغییر داده‌اند. احتمالاً دیروز می‌توانید برای قرض‌ها درخواست کنید و امروز محدود شود. بنابراین، هنگامی که خانه با قرض خرید، همه باید به سیاست قرض خانه در هر زمان توجه کنند تا مطمئن شوند که شرایط برای درخواست قرض را انجام دهند، تا پیشرفت خانه خرید را تأخیر نکنند.

2. ارباب اطلاعات اعتباری خانواده

اگر وام خانه با همسر و همسر درخواست کند، حتی اگر تنها یک وام دهنده اصلی وجود داشته باشد، گروه دیگر باید استاندارد موسسات مالی را پیروی کند. اگر گروه گزارش اعتباری بد داشته باشد، درخواست وام خانه احتمالاً منع خواهد شد.

۳. پاداش پایین را به عنوان نیاز

برای مدت طولانی، اگرچه خشونت شامل پاداش財務公司貸款 و قرض به طور کامل در سراسر کشور ممنوع می‌شوند، بسیاری از مردم هنوز نمی‌توانند پاداش را بر طبق قوانین پاداش دهند، که خشونت قوانین است. هنگامی که کشف شود، آنها نیاز به طور قانونی مسئول باشند. بنابراین، هنگامی که خانه‌ای با قرض خریدن، همه نباید از فاصله‌های قانون سود استفاده کنند.

چهار. کمی پول به دست نگه دارید

چون قرض هم سود دارد، بنابراین بعضی از خریداران خانه‌ها برای کاهش سود قرض هستند، تعداد قرض را کاهش می‌کنند و با قرض سنگین پول را جمع می‌کنند. ولی این رفتار است که خطرهای بزرگ را تحمل کنند. اگر موضوع فوری است که پول را به زودی انفاق کنند و دستهایشان خجالت یابند، فقط می‌توانند آن را "هر روز نباید باشد" و "زمین کار نمی‌کند".

پنج. قرض را پیش از این تکرار کنید

بعضی از مردم به خاطر توانایی محدودیت توسعه اقتصادی در این مرحله خانه را با قرض خریدن انتخاب می کنند. برای اینکه در این صورت، بهتر است بفهمید پاداش اولین قرض را. اگر قدرت اقتصادی در آینده اجازه دهد، شما می توانید قرض را پیش از آن پاداش دهید و بعضی از هزینه‌ها را کاهش دهید.

امروز، خریداران خانه‌ها بیشتر و بیشتر هستند که قرض انتخاب می‌کنند، و موقعیت به تدریج افزایش می‌شود. برای موفقیت خانه‌ها با قرض خریدن، پنج مشکل بالا نباید نادیده بگیرد.

  • ۰۱/۰۵/۱۱
  • viakeco dong

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی